درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید تا آخرش رو ببینید بهتون قول می دم ضرر نمی کنید
لينک به ما
GILAS WEBLOG<===>گيلاس وبلاگ

لينک ما
این صفحه را به اشتراک بگذارید
آخرين مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


گیلاس وبلاگ
هرچی بخوای




  ترفندهاي هكري

سلام امروز با ترفندهاي جديد براي هك  و امنيت اومدم اميدوارم راضي بشين...
هدف ما اين است كه با افشاي “ترفندهاي هكر” استفاده كنندگان از اينترنت با دانش و ابزارهاي مورد نياز، آمادگي بهتري پيدا كنند تا فريب ترفندهاي هكر را نخورند. 


ادامه مطلب ...


یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, :: 10:37 :: نويسنده : علی مدیحی

  

سایکو نرم‌افزارِِ ِ تحت وب‌ی است که به شما کمک می‌کند قالب وبلاگ‌تان را خودتان شخصاً، به‌سادگی و بر اساس سلیقه‌ی شخصی بسازید؛ بدون این‌که به دانش فنّی طراحی یا برنامه‌نویسی آشنا باشید! 

پس از ورود به سایکو، ابتدا صبر کنید تا صفحه به طور کامل بارگزاری (لود) شود؛ بسته به سرعت اتصال شما به اینترنت، بارگزاری صفحه ممکن است بین ۲۰ ثانیه تا ۲ دقیقه طول بکشد. پس از آن، با تنظیم و تغییر گزینه‌های مربوط به رنگ، اندازه و نوع موارد قابل تغییر، صفحه‌ی سایکو را به فرم وبلاگ موردنظر خود در آورید. در پایان کافی‌ست با کلیک روی گزینه‌ی «دریافت کد قالب» کد HTML مربوط به قالب را از سایکو کپی کرده و در محل «ویرایش قالب» وبلاگ خود، به جای قالب کنونی قرار دهید. برای کار با سایکو نیازی به آنلاین ماندن نیست، می‌توانید در حالت آفلاین نیز به‌راحتی با آن کار کنید. 

هر گزینه‌ی قابل تغییر سایکو یک منوی «راهنمایی» دارد که با کلیک بر روی علامت سؤال آبی جلوی آن‌ (؟) نمایش داده می‌شود. اگر در مورد مفهوم گزینه‌ی خاصی تردید داشتید، حتماً راهنمایی آن مورد را مطالعه کنید و در صورت حل نشدن مشکل با آیدین تماس بگیرید. 

توصیه می‌شود برای کار با سایکو، ابتدا مرورگر رایگان فایرفاکس را دانلود کنید و سپس به‌جای استفاده از نرم‌افزار اینترنت اکسپلورر، با استفاده از آن و با کمک سایکو قالب وبلاگ‌تان را بسازید. 

کار با سایکو بسیار آسان است. کافی‌ست صبور باشید و قدم به قدم، به قالب موردنظرتان نزدیک شوید! 

این شما و این سایکو: 


خبر جدید در (۱۳۸۸/۱۰/۲۷): وب‌سایت templategenerator سرویس مشابهی به زبان فارسی ارائه می‌دهد. ما، در تیم طراحی سایکو، ضمن تبریک به این عزیزان امیدواریم تولّد این سرویس مشابه در دنیای وبلاگ‌های فارسی، انگیزه‌ی رقابتی ما را برای بهبود سایکو (پس از بیش از ۵ سال) افزایش بدهد. 

 



یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, :: 9:28 :: نويسنده : علی مدیحی

 بابا اینا خیلی باهالن

بپا غش نکنی

حتما یه سری به ادامه مطلب بزن

اگه ضرر کردی تو نظرات بگو



ادامه مطلب ...


شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 18:40 :: نويسنده : علی مدیحی

 پس گرفتن وبلاگ از هکر

سلام،حالتون چطوره؟
ابتدا بايد شما مراحلي رو كه امنيت وبلاگتون رو حفظ مي كنه رو بدونيد...مثلا آقا يه وبلاگ زده توپ پسوردش رو مي دونين؟123456 آره...آخه اين چه پسورديه كه به وبلاگتون مي زارين؟
مي دونين اين پسورد 123456 امنيت وبلاگ رو حفظ مي كه يا Ăűô͔ائϙ♼↓ ؟
حالا مثلا كه شما ازش مواظب نبودين و وبلاگتون هك شد حالا بايد چي كار كرد؟
بعضي وقتها هكره با زور يه وبلاگ هك مي كنه و پسوردش رو عوض مي كنه كه شما نتونين وارد وبلاگتون بشين ولي يادش مي ره كه ايميل خصوصيتون رو عوض كنه اين يعني چي؟يعني شانس شما.
بعضي وقتها هم مي ياد پسورد رو هم عوض مي كنه ايميل خصوصيم عوض مي كنه ولي تا 24 ساعت ايميل خصوصي قبلي رو وبلاگ مي مونه و بعد از 24 ساعت ايميل عوض مي شه...اينم برا كسايي كه زود تر متوجه شدند خوبه يعني مي تونن به راحتي از طريق (رمز عبورم را فراموش كردم) پسورد وبلاگتون رو پس بگيريد...


شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 18:36 :: نويسنده : علی مدیحی

 بابا اینا خیلی باهالن

بپا غش نکنی

حتما یه سری به ادامه مطلب بزن

اگه ضرر کردی تو نظرات بگو



ادامه مطلب ...


شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 18:30 :: نويسنده : علی مدیحی

آیا تا به حال دقت کرده اید که بعضی از میوه ها شبیه به اعضا بدن است.مثلا: حبه های انگور روی خوشه شبیه قلب هستش و هر دونه اون شبیه سلولهای خونی.امروزه تحقیقات نشون داده که انگور برای حیات قلب بسیار مفیده.

گردو شبیه مغز انسان میمونه .نیم کره راست و نیم کره چپ.قسمت بالای مغز و پایین مغز.حتی چین خوردگی های و پیچیدگی های اون هم شبیه نئو کورتکس میباشد.در حال حاضر میدانیم که گردو ۳۶ مرتبه نورونهای پیام رسان به مغز را گسترش میدهد.

چغندرشبیه لوزلمعده هستش که باعث تعادل قند خون در بیماران دیابتی میشود.

 

 

پیاز شبیه سلولهای بدن میباشد.امروزه تحقیقات نشان داده است که پیاز نقش مهمی در خروج مواد زائد در بدن را داراست.و باعث ریزش اشک و شستشوی لایه مخاطی چشم میگردد. 

 

 

 

 

ساقه کرفس شبیه به استخوان است و این نوع از سبزیجات در استحکام استخوان بسیار موثر میباشد.استخوانها تشکیل شده از ۲۳٪ سدیم و کرقس هم ۲۳٪ سدیم داره.چنانچه در رژیم غذایی شما سدیم وجود نداره کرفس میتونه این کمبود رو جبران کنه.

 

 

 

 

هویج حلقه شده شبیه چشم انسان است..مردمک و عنبیه و خط نوری که به چشم میرسد درست مانند چشم انسان میباشد.تحقیقات نشان میدهد که مصرف هویج باعث افزایش جریان خون در عملکرد چشم میشود.

 



شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 18:29 :: نويسنده : علی مدیحی

 

بقییه تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 18:27 :: نويسنده : علی مدیحی