پـــ نـــ پـــ سری3
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید تا آخرش رو ببینید بهتون قول می دم ضرر نمی کنید
لينک به ما
GILAS WEBLOG<===>گيلاس وبلاگ

لينک ما
این صفحه را به اشتراک بگذارید
آخرين مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 101
بازدید دیروز : 105
بازدید هفته : 206
بازدید ماه : 206
بازدید کل : 177779
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

گیلاس وبلاگ
هرچی بخوای




پـــ نـــ پـــ

*هفته پیش مریض شدم، رفتم آمپول بزنم …  آمپولارو دادم به پرستاره …میگه آمپول بزنم؟  پَ نه پَ توش آب پر کن تفنگ بازی کنیم! 
*عکس نیمه ی راست صورتم رو گذاشتم فیس بوک اومده میگه : عکس نصفه گذاشتی رو پروفایلت ؟ میگم : پـَ نه پـَ توی حراج بودم ۵۰ در ۱۰۰ تخفیف بهم خورده این شکلی شدم 
*به یارو راننده میگم: آقا اگه میشه یکم سریعتر. الان هواپیما میپره…میگه: بسلامتی مسافرین؟ … پــ نه پـــ… فندک هواپیما دیشب دستم جامونده، میرم بدم به رانندش! 
*رفتم داروخانه میگم، میگم باند دارید؟ میگه باند پانسمان؟ پَ نه پَ باند فرودگاه!می خوام فرود بیام 
*تو دستشویی به خواهرم میگم آفتابه رو میدی؟ میگه میخوای خودتو بشوری؟ پ نه پ میخوام آبش کنم بذارم تو یخچال.  
*با دوستم رازِ بقا میدیدیم بهم میگه:شیرایِ نَر همشون صورتاشون مو داره !!! گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ فقط اونائی که عضو پایگاه مقاومت بسیج جنگلن اینطورین
*دوستم پریده تو استخر داد میزنه میگه شنـــا کنم ؟ میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ بزار اهنگ تـایتـانیک بزارم آروم غرق شو..!
*اومده تو اتاق ،قابِ عکسِ رو دیوار و دیده میگه : وای داداشتــــــــــــه؟؟؟ میگم: آره میگه : عکسشـــــــــــــه؟؟؟ میگم پـــَــ نَ پـــَـــ خودشه ، گذاشتمش رو دیوار با دمپایی کوبیدم رو صورتش،چسبیده به دیوار!!!
*داریم بازیه بارسا و رئالو نیگا میکنیم دوستم پای تلویزیون خوابش برده بود مسی که گل رو زد همه پریدن تو هوا و خوشحالی کردن یه دفعه دوستم از خواب پریدو گفت چرا خوشحالین؟گل شد؟ گفتم پَــ نَ پَــــ ،خرمشهر آزاد شد
*سگم رو بردم پیش دامپزشک، منشیش میگه سگتون مریضه؟ میگم پـــَ نَ پـــَ خودم هاری گرفتم سگم گفت آشنا داره منو آورد اینجا معالجه کنه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 1:0 :: نويسنده : علی مدیحی