درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید تا آخرش رو ببینید بهتون قول می دم ضرر نمی کنید
لينک به ما
GILAS WEBLOG<===>گيلاس وبلاگ

لينک ما
این صفحه را به اشتراک بگذارید
آخرين مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 284
بازدید کل : 177562
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


گیلاس وبلاگ
هرچی بخوای




خیلی باحاله از دستش ندی...

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, :: 7:49 :: نويسنده : علی مدیحی

 



سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, :: 7:48 :: نويسنده : علی مدیحی

 روزی غضنفر برای کار و امرار معاش قصد سفر به آلمان میکنه و همسرش و نوزده بچه قد و نیم قد رو رها کنه 

خلاصه همسرغضنفر گفت :حال ما چه طور از احوال تو با خبر بشیم؟؟؟؟ 
غضنفر گفت: من برای تو نامه مینویسم.... 
همسرش گفت: ولی نه تو نوشتن بلدی و نه من خوندن !!!!!!!!!!!!!!!!! 
غضنفر گفت من برای تو نقاشی میکنم ... تو که بلدی نقاشی های منو بخونی مگه نه ؟؟؟؟؟؟ 
خلاصه غضنفر به سفر رفت و بعد از دو ماه این نامه به دست زنش رسید ..
این شما و این هم نامه ببینید چیزی میفهمید!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ 
+
+
+
+

حال ترجمه از زبان همسرش 

خط اول :حالت چه طوره زن ؟ 
خط دوم :بچه ها چه طورن ؟ 
خط سوم : مادرت چه طوره ؟ 
خط چهارم :شنیدم سر و گوش ت می جنبه!!! 
خط پنجم : فقط برگردم خونه.... 
خط ششم : می کشمت 
خط هفتم :غضنفر از آلمان... 


سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, :: 7:47 :: نويسنده : علی مدیحی

 فرداي تلفن همراه چگونه است؟


LG Optimus Vu 
کمپانی ال.جی که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشي‌هاي تلفن همراه در دنیاست، در نظر دارد در نمایشگاه MWC یکی از جدید‌ترین محصولات خود با نام LG Optimus Vu را در معرض نمایش قرار دهد. این محصول جدید که برخی از آن با عنوان هیولا یاد می‌کنند، از طرف کمپانی LG X3 نامید شده است. از خصوصیات مهم این گوشی می‌توان به صفحه نمایش 7/4 اينچي آن اشاره کرد، علاوه بر این، صفحه نمایش آن دارای کیفیت HD است. در ضمن انرژی مورد نیاز این موبایل از 2 هسته مرکزی موجود در آن تامین می‌شود. یکی دیگر از محصولات این کمپانی که بتازگی طراحی شده و تمام کارهای یک موبایل پیشرفته را انجام مي‌دهد، LG P700 نام دارد. در کنار این گوشی‌ها ال.جی قصد دارد محصول دیگری از سری محصولات «معجزه» خود با نام LG Miracle را که مجهز به سیستم‌عامل ویندوز است نیز در این نمایشگاه به معرض دید عموم در آورد.
البته کار این شرکت کره‌ای با عرضه این محصولات به پایان نمی‌رسد، چرا که محصول خارق‌العاده‌تری با نام LG Optimus Vu که اندازه صفحه نمایش آن 5 اينچ است جزو یکی دیگر از سری محصولات طراحی شده با نام ال.جی است. همان‌طور که می‌دانید این موبایل به خاطر اندازه صفحه نمایش آن در مرتبه بعد از Galaxy Note قرار دارد (در حقیقت هر دوی این گوشی‌ها اندازه بسیار بزرگی دارند). باید اضافه کرد که طبق برخی گفته‌ها، صفحه نمایش این موبایل قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت 1024*768 مگاپیکسل را دارد و از نوع صفحه نمایش‌های IPS است.
این در حالی است که بقیه مشخصات مربوط به این گوشی مانند سایر گوشی‌های تولید شده این کمپانی است، برای نمونه پردازشگر آن 2 هسته‌ای با ظرفیت 5/1 گیگاهرتز در نظر گرفته شده و رم آن ظرفیت يك گیگا‌بایتی دارد. دوربین آن نيز داراي قابلیت ذخیره عکس‌ها با کیفیت 8 مگاپیکسل است. 

Mystery HTC ice-cream sandwich 
گوشی Mystery HTC ice-cream sandwich مدل جدید موبایل کمپانی اچ.تی.سی است که سازنده آن هیچ اطلاعاتی از این محصول ارائه نكرده است. مطالب و عکس‌هایی که در اینجا مشاهده می‌کنید از سوي یکی از افراد عادی که درباره این پروژه اطلاعات داشته، ارسال شده است. این عکس‌ها نشان‌دهنده شكل و فرم اين گوشي است، با اين حال اسم نهایی این محصول را هیچ‌کس نمی‌داند، البته این را هم اضافه کنيم که مشخصات دقیق این گوشی مانند ظرفیت پردازشگر، اندازه دقیق صفحه نمایش، ظرفیت دوربین عکاسی و... نیز تا به حال معلوم نشده است، تنها مقیاسي که طی بررسی‌های افراد مختلف با در نظر گرفتن عکس‌ها دریافت شده، اندازه صفحه نمایش آن بوده كه احتمالا از نوع 4G LTE است.
با این حال این مدل از گوشی که از نوع ICS-powered است شبیه بقیه محصولات HTC است كه همین شباهت یکی از نکات منفی این موبایل محسوب می‌شود. طبق بررسی‌های انجام شده، شکل صفحه نمایش این گوشي دقیقاً مشابه دیگر محصولات HTC موجود در بازار است، با اين تفاوت كه قسمت پشت آن بیشتر شبیه DROID Incredible 2 به نظر می‌رسد. البته باید اضافه کرد که دیگر محصولات اچ.تی.سی طراحی‌های متفاوت‌تری در قسمت پشت‌شان دارند. از طرف دیگر می‌توان تصور کرد که نام Leaked HTC Fireball برای این محصول نام بسیار مناسبی خواهد بود.
اين گوشي پردازشگر 2 هسته‌ای با ظرفیت 1/2 GHZ، رم با ظرفیت يك گیگا‌بایت، دوربین 8 مگاپیکسلي دارد و در نهایت داراي قابلیت ایجاد ارتباط از نوع LTE است. به طور کلی درباره اين محصول اچ.تي‌.سي می‌توان گفت که این گوشي نه وسیله‌ای بسیار برجسته به حساب مي‌آيد و نه گوشی معمولی بدون امکانات. علاوه بر این، طبق اطلاعات ما صفحه نمایش آن از نوع AMOLED است و S-LCD نیست. 
از نظر نرم‌افزاری، این موبایل دارای سیستم‌عامل Android 4.0.1 Ice Cream Sandwich است، ولی ظاهر آن توسط Sence UI 4.0 پوشانده شده و طبق طراحی‌های انجام شده کلید جستجو روی صفحه desktop موبایل در نظر گرفته نشده و طبق عکس‌های موجود، این گوشی 4 کلید در قسمت پایین صفحه نمایش خود دارد که برخلاف دیگر محصولات اچ.تی.سی که اکثراً 3 کلید در قسمت پایین صفحه نمایش‌شان دارند، تغييري جديد در طراحي آن محسوب مي‌شود. این را هم در ذهن داشته باشید که این مدل، نمونه است و تا رسیدن محصول اصلی به بازار به طور حتم دچار تغییرات بسیار زیادی خواهد شد.

Samsung Galaxy S III 
همان‌طور که می‌دانید ظاهر برخی موبایل‌ها بسیار جذاب و شگفت‌انگیز طراحی مي‌شود، در حالی که برخی دیگر بسیار معمولی و بدون هرگونه جذابیت خاص به حساب می‌آیند. طرح استودیو NAK با نام Samsung Galaxy S III بر اساس عکس‌های موجود، از آن دسته گوشي‌هاي تلفن همراه است که عده زیادی از کاربران علاقه زیادی به ظاهر آن خواهند داشت، كه به طور حتم به خاطر پیچیدگی‌های ظاهری این گوشی است. ماده اصلی جلد این گوشی از پلاستیک بوده و به همین دليل بسیار سبک و بادوام است و آنتن‌دهی بسیار قوی دارد. البته به همراه داشتن کمی‌فلز در حاشیه جلد این گوشی جذابیت بسیار زیادی به آن داده، یعنی شکلی بسیار کلاسیک و جذاب برای این موبایل ایجاد کرده است.
به طور کلی طرح ظاهری این محصول شباهت چندانی به دیگر گوشي‌‌های کمپانی سامسونگ ندارد، ولی اگر دقیق‌تر شویم می‌توان آن را به Galaxy S II شبیه دانست. تنها تفاوت این دو مدل با هم، برجستگی S III در قسمت پایین موبایل، برآمدگی دوربین آن در قسمت بالای صفحه و قوس‌های ظریفی است که در گوشه‌های این موبایل مشاهده می‌‌شود، دوربین آن قابليت گرفتن عکس‌های با کیفیت 12 مگاپیکسل را دارد که از نظر فناوري عکاسی ظرفیت بسیار بالایی محسوب می‌شود. در ضمن به دليل جنس صفحه نمایش بسیار مناسب این گوشی، شما می‌توانید سطحی بسیار صاف و صیقلی را مشاهده کنید.


سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, :: 7:45 :: نويسنده : علی مدیحی

 توجه:دوستان عزیز شاید مطالب بسیار محدود باشد و شما نتوانید این مطلب را به خوبی درک کنید برای همین من چند وب سایت از گوگل سرچ کردم که شما میتوانید با استفاده از انها اطلاعات بیشتری به دست اوردید.لینک انها را در پایین صفحه قرار داده ام.شما میتوانید با سرچ گزینه"اطلاعاتی در مورد war dialer " اطلاعات زیادی به دست اورید 

نرم افزار war dialer 
لینک دانلود 
Http://www.Gohardasht.com/Files/www_Gohardasht_com_2315.zip 
پسورد:www.datairan.ir 
این ابزار جستجو گر است که شمار هایی که مودم بر روی انها فعال هستند را جستجو و در یک فایل ذخیره میکند 
نرم افزار demon dialer 
لینک دانلود 
Http://www.Gohardasht.com/Files/www_Gohardasht_com_2316.zip 
پسورد:www.datairan.ir 

ابزاری است برای حمله به مودمها و پیدا کردن کلمه عبور سیستم ها .این نرم افزار پس از war dialer کاربرد دارند 
به کاربران امکان میدهد تا از راه دور با سیستم خود ارتباط برقرار کرده و مانند یک کاربر محلی از سیستم خود استفاده کند.بعضی از این سرویس دهنده ها نیازی به کلمه عبور ندازند و همین عمل امنیت شبکه را تا حد بالایی پایین می اورد. 
در بسیاری از مراکز اینترنت isp صد ها تلفن و مودم وجود دارد علاوه بر این معمولا هر مسئول شبکه به خود یک خط جدا ایجاد میکند اگر یکی از این خطوط ازنظر امنیتی مشکل دار باشد تمام شبکه به خطر میافتد. 
ابزار war dialer فقط به جستجو مودم منتهی نمی شود انها میتوانند به دنبال بوق ازاد بگردند. 
تک بوق ازاد به معنای یک خط ازاد است.بعضی مواقع متخصصین و یا کارمندان یک شرکت به یک شماره خاص دسترسی دارند که از تکرار بوق ازاد حمایت میکنند در این هنگام به وسیله بوق ازاد دوم میتوان شماره ازاد گرفت و اگر سیستمpbx به طور صحیح تنظیم نشده باشد میتوان یک ارتباط برقرار ساخت. 
تمام صورت حساب این نوع تماس برای مالک تلفن واریز میشود 
به عنوان مثال شما توانستید یک خط با بوق ازاد پیدا کنید حالا اگر شماره کشور دیگری را وارد نمایید بنا بر اینکه pbx به طور صحیح تنظیم نشده باشد.شما میتوانید به راحتی صحبت کنید و در اخر به جای اینکه صورت حساب را شما پرداخت کنید.برای صاحب اصلی ان شماره ارسال میشود 
یک تلفن کاملا مجانی ! 
تکرار بوق ازاد برای هکر همانند پیدا کردن گنجینه طلاست.اگر من یک تک بوق ازاد روی pbx پیدا کنم میتوانم ازیک تلفن مجانی استفاده کنم. 
امروزه اکثر مسئولان pbx سیستم خود را ایمن کرده اند.برای جلوگیری از دسترسی سایرین.انها یک کلمه عبور قرار داده اند که در هنگام درخواست بوق این کلمه از انها درخواست میشود. 
بنابراین امروزه روی بسیاری از سیستم ها این صدا شنیده نمیشود.ولی به طور اتفاقی و یا ضعف خطوط امکان پیدا شدن دارند.demon dialer به هکر امکان می دهد تا کلمه عبور را پیدا کند. 
اگر چه یافتن تکرار بوق ازاد امروزه بسیار سخت است ولی امکان دارد با بدست اوردن این بوق ازاد به یک موفقیت دست پیدا میکنید. 

پیدا کردن شماره 
هکر ها در ابتدا صدها شماره تلفن را بررسی میکنند.برای هر 100 شماره حدود یک ساعت وقت احتیاج است.اگر قرار باشد تمامی شماره تلفن ها کنترل شوند ببینید به چه زمان زیادی احتیاج است! 

war dialer ها مجموعه ای از شماره تلفن های متعلق به هدف اس.برای پیدا کردن این شماره تلفن ها امکان کنترل تمامی انها نیست.پس باید از یک نقطه شروع نزدیک تر استفاده شود: 

THC- SCAN 2.0 
این ابزار در سال 1998 توسط VAN HAUSER از گروه the hacker,s choice به طور رایگان نوشته و عرضه شد. 
این برنامه بر روی تمام سیستم های عامل ویندوز قابل استفاده است اگر چه thc-scan دارای محیط گرفیکی نیست ولی دارای ساختاری بسیار منظم و پر کاربر است. 
سایت قابل دسترسی:http://the-inferno.tusculum.edu/ 
THC-SCAN به چند بخش تقسیم شده است که در بعدا در سایت گذاشته میشود که شما میتوانید کابرد انها را بدانید 
لینک وب سایتهایی برای اطلاعات بیشتر شما 
http://www.websecurity.ir/ShowArt.asp?ID=345 

http://www.websecurity.ir/columnists.asp 

http://www.ipimen.ir/index.php?option=com_content&task=view&id=70&Itemid=66 

http://www.ipimen.ir/index.php?option=com_content&task=view&id=64&Itemid=66



دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, :: 12:58 :: نويسنده : علی مدیحی

 این هم بوتر قدرتمند IRAQ_V2 

download 

 

scan link



دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, :: 12:54 :: نويسنده : علی مدیحی
  سلام دوستان عزیز با توجه به فراگیر شدن این روش در این پست
آموزش تماس رایگان به مدت 90 ثانیه ( 1 دقیقه و سی ثانیه ) برای شما آماده کرده ام!
این روش بسیار بسیار ساده و پیش پا افتاده است و مطمئنا بعد از خواندن آموزش بسیار شگفت زده خواهید شد.
نکته مهم :
این روش فقط و فقط از خطوط ایرانسل به سایر خطوط قابل اجراست و بر روی خطوط خود ایرانسل به هیچ وجه عمل نخواهد کرد. ( یعنی فقط میتوانید با سیم کارت های ایرانسل شماره هایی نظیر تلفن های ثابت و کلیه خطوط شرکت همراه اول را شماره گیری کنید )
آموزش در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...


دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, :: 12:49 :: نويسنده : علی مدیحی